Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Το Υπεύθυνο Προσωπικό της παράστασης

Ενδύτρια:
Ελένη Μαυρίδου


Οδηγός Σκηνής:
Μαρλέν Βερσιούρεν


Μηχανικός Σκηνής:
Κώστας Γεράσης


Μηχανικός Σκηνής:
Στέφανος Σαμαρτζίδης


Φροντιστής:
Θοδωρής Παρασκευόπουλος


Χειριστής κονσόλας ήχου:
Ευάγγελος Καρκαλίνης


Χειριστής κονσόλας φωτισμού:
Ιωάννης Τούμπας


Οι άνθρωποι αυτοί μπορεί να μην φαίνονται όμως στηρίζουν καθημερινά την αρτιότητα της παράστασης και τους ευχαριστούμε πολύ!

Ελένη του Ευριπίδη

4 σχόλια:

  1. Yperoxh parastash,e3airetikes ermhneies,fadastikos 8iasos....den exw logia...8a erxomoun euxaristws na thn 3anadw kai 3 kai 4 fores....bravo sas kai pali bravo!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Paidia suxarithria.Kanete foverh douleia, sunexiste etsi.Mhn ptoeiste apo kanenan,den exete na fovh8eite tipota.Kalh sunexeia kai upomonh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ Η ΕΝΔΥΤΡΙΑ ΣΑΣ ΕΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του 1ου γυμνασίου Νάουσας παρακολούθησαν την παράσταση σας στις 13/1/2009 και την επόμενη μέρα απάντησαν σε ερωτηματολόγιο που ετοίμασαν οι καθηγητές τους. Σύμφωνα με τις απαντήσεις της πλειοψηφίας τα συμπεράσματα που προέκυψαν ήταν τα εξής:
    1. Το έργο ήταν τραγικωμωδία.
    2. Πιο κωμικές σκηνές ήταν οι περίεργοι ήχοι του χορού, η γριά που γρυλίζει, ο χορός του Θεοκλύμενου.
    3. Το συρματόπλεγμα συμβόλιζε τη φυλακή όχι μόνο της Ελένης αλλά και του Θεοκλύμενου τελικά.
    4. Το εύρημα των μπουκαλιών θεωρήθηκε πρωτότυπο, ωστόσο δεν έγινε εύκολα αντιληπτός ο συμβολισμός του για το Νείλο.
    5. Ο χορός στην παράσταση ήταν πιο διασκεδαστικός, ενώ στο βιβλίο πιο σοβαρός.
    6. Η πρωτοτυπία του σκηνοθέτη να παιχτεί μέρος του έργου πλάι στους θεατές ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για τους μαθητές.
    7. Ο Θεοκλύμενος χαρακτηρίστηκε ως αφελής, υπερόπτης, γκαφατζής, πανκ ήρωας, θεός-κούκλος.
    8. Ο Τεύκρος ερμήνευσε καλύτερα το ρόλο του, απ’ ότι ο πρώτος αγγελιοφόρος, ο οποίος χαρακτηρίστηκε χαλαρός και αδύναμος σαν να έκανε αγγαρεία.
    9. Τα αντιπολεμικά μηνύματα του Ευριπίδη δεν έγιναν εύκολα αντιληπτά, εκτός από τη χαρακτηριστική ατάκα του χορού «μυαλό κουκούτσι» γιατους πολεμόφιλους.
    10. Η γερόντισσα που γρυλίζει ως σκηνοθετική πρόταση φάνηκε αστεία, αλλά και υπερβολική, ενώ αρκετοί μαθητές θα προτιμούσαν τη γριά του βιβλίου.
    11. Η Θεονόη παρουσιάστηκε αρκετά υπεροπτική, ειρωνική, απόμακρη, ενώ το κουστούμι της δεν της απέδιδε τη σοβαρότητα που της αρμόζει.
    12. Ο Μενέλαος ήταν περισσότερο τραγικός παρά κωμικός σε σχέση με το βιβλίο.
    13. Η Ελένη κέρδισε επάξια το τίτλο της πανούργας γυναίκας, ενώ ως τραγική φιγούρα και θύμα των καταστάσεων εμφανίστηκε μόνο στην αρχή της παράστασης.
    14. Σχετικά με το τι μας δίδαξε η παράσταση οι μαθητές έδωσαν τις παρακάτω απαντήσεις: α) Το άδικο πάντα τιμωρείται, β) ο πόλεμος είναι αιτία πολλών συμφορών, γ) η αγάπη ξεπερνά όλα τα εμπόδια, δ) οι μάντεις είναι απατεώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή